heeeeeeej

hej imorse vaknade jag av att pappa ringde det har hänt något hämst utanför vårt hus jag bor på fatbursgatan och det har varit bråk och knark :( jag ba fattade ingenting men,men när han förklarade att det hämgde ihop med en granne som är knarkara fattade jag asså nån har blivit skuten precis vid vår gård ! HAN DOG . Min pappa hade gått ner på gården och kollat och pang så komma andra skottet en man blev skuten käkern under munnen han skrek och min kompis vanessa hennes mamma ringde polisen där log en mann som var dör och en man som var svårt skadad. Jag ringde annalisda som bor i mitt hus hennes mamma bärättade att dom hade lost portarna det låter hämskt allt ihop. Jag är i malmö och det är bra och dåligt för jag ville vara där och se allt ! // Lova
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud ville du vara där och se en man bli skjuten ? du är ju fan sjuk i hela fucking skallen :s

2009-01-02 @ 00:13:39
Postat av: Anonym

Haha hn var ju i skåne.. det råkade hända utanför henne.. Vem fan är sjuk i "skallen"

2009-01-08 @ 17:51:12
Postat av: Anonym

EKSAKT

2009-01-27 @ 20:37:49
Postat av: Anonym

haha a exakkkkt,skoja men aa ville ju inte vara där men ville inte vara i malmö jävlarosengård då lixom haha och käften tönt haha:)

2010-09-14 @ 13:14:10
Postat av: lovaaaa

haha a exakkkkt,skoja men aa ville ju inte vara där men ville inte vara i malmö jävlarosengård då lixom haha och käften tönt haha:)

2010-09-14 @ 13:14:49
URL: http://http://lifeislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0