tjenis penis ;p

hej 
jag har inte, skrivit på länge :( men ska försöka att börja igen ;) . det är lite svårt att skriva varjedag tyker jag eller så är det bara så för mig ! nu ska jag berätta går dagen ! allt började med  för gå att jag och anette , Mia, Nattis, Jasmin , skulle sova hon johanna. Vi var ute till typ 12 och hade skit roligt mm .. Sen senare så gick vi hem till johannas farmor för det v ar där vi skulle sova vi log och berättade massa skit rioliga historier. Torsdag: jag vaknade av att johannas farmor sa att det vad´r frukort så jag gik upp! Sen gick jag ocj Nattis hem och sov i 2 timar sen gick vi och amanda  till götgatsbacken och kollade sen åkte vi till oden plan för jag skulle köpa tobak till vatten pipa ;p jag köpte Mango och jordgubb smak. Sen skulle vi träffa Jamin och sen så åkte vi till mig för att de var FF hela kvällen :P. Det rycktade sig ch POFF var vi typ 15 personer hos mig ! vi rökte vatte pipa och hade fet roligt sen tog vi lite hemliga saker och gick ut och hade fet kul ;P jaj måste dra ska träfa anette och sen ska viträffajasse och johanna och mia och alla ;p puss på rumpan // Anette och Lova

Kommentarer
Postat av: Elisia

Hej har nu dagens blogg! Gå in och va gärna med! :)♥

Hihihi den där kallas argihle :*♥

2011-12-09 @ 17:29:02
URL: http://elisiasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0