Film kväll

Usch, vad trött jag är. Jag har i stort sätt hela kvällen suttit och letat efter bilder på internet medans Melissa har legat i min säng och irriterat sig på vad hon själv ska göra! Haha men nu halvsover hon och bläddrar mellan MTV, någon däckare och en arme film :S Men jag kommer snart lägga ifrån mig datorn och sätta på någon mysig film och göra te. Är inte speciellt trött och det var ett tag sen jag var uppe "sent", så jag kommer kolla på några filmer och sen lägga mig för vid halv 3 ska jag över till Lova och fira hennes födelsedag , puss på henne !

Varför finns det aldrig något bra på Tv på kvällen/Natten bara gamla västernfilmer och skit.. Och jag har inte extra-kanaler på Tv:n så det funkar inte! Men en DVD har jag så det blir typ Sex and the city filmen, en riktigt bra film faktist! Ska gå och fixa mitt te nu. Sov gott kram!

/ Anette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0