tjena tjena ;P

Hej
Asså förlåt att jag inte har bloggat på fet länge !jag och nettis ska försöka att göra det rätt ofta nu ! idag så har jag varit med Johanna och Nattis . Vi gick till götgatsbacken och typ gick runt där jag köpte 2 kläder en tröja (fest typ) och en köpte jag oxå en kofta ;P rätt nöjd faktiskt ;P sen gick vi runt lite och sen gick vi hem till mig och hemtade kläder skulle sova över hos nattis med Johanna och Anette och Sandra  ! s´sen gick vi till johanna och hämta kläder : Nattis mamma är i Norge så vi ringde min mamma oc lodsades var nattis mamma hon ba- ja det går utmärkt att tjejerna sover här . Så vi har HELA lägenheten för oss skälva ;P MOHAHA . Tog johannas löshår det lev rätt finnt fakliskt aja måste gå pöxx pöxx på rumpan

// Lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0