Tjenahejsan

I fredags så sova jag hos Melissa i Hudinge det var fet kul haha. Jag spranghem på fradag kväll och packa sen gick jag till melissa sen fixade vi oss haha typ en timme senare kom Nettan ! Sen åkte vi till Hudinng. Sen så kollade vi på en film Mellicos har hema bio så det var feta nice haha XD. vi sommna typ 2 halv 3 . jag anette och melissa dela på en mamma och pappa säng haha ;P jag vakna typ halv 11 (tidigt) men så kom vi på att vi ville bada men inte på äkliga eriksdals så vi drog till Södertälje haha på sydpolen sen badade vi där fett länge sen skulle vi sola med det var jätte konstigt så vi ska sola på söndag istället haha ;P Sen åkte vi hem och jag och melissa gick till henne anette gick till sej hon skulle äta sen mötte vi henne och så gick vi till medis ;P men halv 9 gick jag hem jag skulle äta och hade lovat mamma att vi skulle kolla på en film (arn haha ) men nu måste jag gå ska träffa Melissa vi ska ut och göra nåt haha PS: tycker synd om dig nettis <3 puss på rumpan // Lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0